مصاحبه آرشیو خبر ها
صحبت های الگری بعد از دهمین برد متوالی

صحبت های الگری بعد از دهمین برد متوالی

ماسیمیلیانو الگری بعد از پیروزی برابر اودینزه به گفت و گو با اسپورت مدیاست پرداخت:

 

آیا حق با ساری است؟

 

18 بازی وجود دارد و شما باید تعداد مشخصی پیروزی کسب کنید، ناپولی روند بسیار فوق العاده ای در کسب امتیاز دارد و روندی که مدعی اصلی قهرمانی خواهد داشت.

 

دیبالا؟

 

پائولو خیلی پیشرفت کرده، اما اجازه بدهید مقایسه ها را کنار بگذاریم او هنوز هم می تواند بهتر شود، بابت تیم و بچه ها خوشحالم، با بازگشت مصدومان می توانم به چند بازیکن استراحت بدهم.

 

گلزنی هافبک ها؟

 

در نیمه ی اول فصل در خیلی چیزها کمبود داشتیم به علاوه ی اینکه نتیجه هم نمی گرفتیم، اما من اصلا نگران نبودم، ما ده بازیکن جدید داریم و این زمان می برد، ما هنوز هیچ کاری نکرده ایم و باید خیلی بهتر شویم.

 

وضعیت تیم؟

 

ما باید روی جنبه ی جسمانی تیم کار کنیم و همین وضعیت خوب را حفظ کنیم، کسی که در ماه مارچ بهترین وضعیت فیزیکی را داشته باشد قهرمان خواهد شد. ما از لحاظ تکنیکی باید بهتر شویم، نباید اینقدر پاس اشتباه بدهیم، البته همین الان هم بهتر از قبل شده ایم اما باز هم باید پیشرفت کنیم. در این صورت بهتر بازی خواهیم کرد. البته بازیکنان جوان زیادی هم در تیم داریم.

شباهت وضعیت ابتدای فصلتان در یووه و میلان؟

 

وضعیت متفاوتی بین تجربه ام در دو تیم وجود داشت. ما امسال بد شرع کردیم، ما در ابتدای فصل خوب نبودیم ، من دچار اشتباهاتی شدم و البته همین حالا گاهی اشتباه می کنم من هم انسان هستم و اشتباه طبیعی است.من در ابتدای فصل خدیرا ، مارکیزیو را نداشتم و مانژوکیچ هم دچار زخم شدیدی در آرنجش شده بود و بازیکنان جدید هم اینهایی که الان بودیم نبودند.فصل قبل فشار زیادی به تیم آمد و بعد از پیروزی در سوپرکاپ تیم از لحاظ روحی افت کرد. بعد اتفاقات بازی هم علیه یووه بود.یادتان می آید که من در ماه جولای گفتم که جو تیم را دوست ندارم و همه فکر می کردند بدون تلاش می توان موفق شد. بعضی بازی ها مثل فروزینونه بدشانسی هم آوردیم، اما هیچ چیز کاملا شانسی نیست و حالا تیم کاملا با ابتدای فصل متفاوت است.

 

غیبت پوگبا به خاطر انفولانزا بود؟

 

انتخاب فنی بود، پل بازی های زیادی برایمان کرده و آساموا بازیکنی فوق العاده تکنیکی است، او هم در مقابل لاتزیو و هم امروز فوق العاده بازی کرد، او کاملا مورد اعتماد من است اما متاسفانه به خاطر وضعیت زانویش نمی توانم زیاد از او استفاده کنم.من برای آساموا خوشحالم ، روگانی هم به جز چند دقیقه ی اول خوب بود و شخصیت بالایی نشان داد.او با حمایت بازیکنان با تجربه تر تیم در حال پیشرفت است ، او ذهنیت ، شخصیت و کیفیت این کار را دارد.

 

10 برد متوالی حاصل پیشرفت فردی بود و یا وضعیت خط دفاع؟

 

فکر می کنم امسال با سیستم 3‐5‐2 گل های بیشتری دریافت کردیم، بیشتر بستگی به هوشیاری و وضعیت فیزیکی بازیکنان دارد. ما بد دفاع میکردیم، حالا بهتر شده ایم اگرچه در کارپی 2 گل و در جنوا یک گل خوردیم، امروز دروازه را بسته نگه داشتیم، در ایتالیا بهترین دفاع قهرمان خواهد شد.

 

توز یا دیبالا؟

 

از لحاظ سنی و فنی با هم متفاوتند. دیبالا یک عمر زندگی حرفه ای را پیش رویش دارد، او مصمم است و می تواند به همه ی اهدافش برسد.

 

اسپالتی؟

 

روز یکشنبه همدیگر را ملاقات خواهیم کرد، او مربی فوق العاده ایست و در ایتالیا کارنامه ی خوبی دارد، اگرچه گارسیا هم عالی کار کرده ولی متاسفانه در کشور ما نتایج اهمیت دارند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: